Forums (I/O Tower)
Forums 
  General Discussion 
 Idea!!!


New New Comments | Post No Change | Locked Closed
AuthorComments:  Page: of 1 Page
shorty99
User

Posts: 1,068
Idea!!!

on Wednesday, March, 26, 2003 7:51 PM
I think it would be cool if on the Members Home Page, they could have a Tron/Sark counter. eg:
Tron:200
Sark:002buy viagra onlinehttp://www.bilimselbilisim.com/haberler_detay.aspx?id=42 viagra online

http://discussionhub.net - Discussion Hub
 
Trace
User

Posts: 1,530
Re: Idea!!!

on Wednesday, March, 26, 2003 8:25 PM
buy viagra onlinehttp://www.bilimselbilisim.com/haberler_detay.aspx?id=42 viagra online


 
Nikster
User

Posts: 1,462
Re: Idea!!!

on Tuesday, April, 01, 2003 3:44 AM
Actually...that would be kinda cool

Also....the Tron/Sark thing could be used in the 'who's on' list too....either by an icon by the user's name (ala Yahoo! messenger), or by text color..ooooooooooooooooooooooobuy viagra onlinehttp://www.bilimselbilisim.com/haberler_detay.aspx?id=42 viagra online

________________________

"The flippity on the google loads the Flynn to the disc battles the guy bad. Day wins. Said nuff!" - DaveTRON

Jack Thompson is to attorneys what Fred Phelps is to organized religion - Me

 
shorty99
User

Posts: 1,068
Re: Idea!!!

on Wednesday, April, 02, 2003 6:59 PM
Yeah, that would be kinda cool too!buy viagra onlinehttp://www.bilimselbilisim.com/haberler_detay.aspx?id=42 viagra online

http://discussionhub.net - Discussion Hub
 
shorty99
User

Posts: 1,068
Re: Idea!!!

on Wednesday, April, 09, 2003 7:20 PM
Do you think you can make it work Auric?buy viagra onlinehttp://www.bilimselbilisim.com/haberler_detay.aspx?id=42 viagra online

http://discussionhub.net - Discussion Hub
 
Nikster
User

Posts: 1,462
Re: Idea!!!

on Wednesday, April, 09, 2003 7:38 PM
Dunno...worth a shot tho buy viagra onlinehttp://www.bilimselbilisim.com/haberler_detay.aspx?id=42 viagra online

________________________

"The flippity on the google loads the Flynn to the disc battles the guy bad. Day wins. Said nuff!" - DaveTRON

Jack Thompson is to attorneys what Fred Phelps is to organized religion - Me

 
shorty99
User

Posts: 1,068
Re: Idea!!!

on Wednesday, April, 09, 2003 7:38 PM
Me thinks too!buy viagra onlinehttp://www.bilimselbilisim.com/haberler_detay.aspx?id=42 viagra online

http://discussionhub.net - Discussion Hub
 
Compucore
User

Posts: 4,419
Re: Idea!!!

on Wednesday, April, 09, 2003 7:53 PM
Could be. AUric would have to test it out fiurst to see if it is possible. If not we need another way to find out.


buy viagra onlinehttp://www.bilimselbilisim.com/haberler_detay.aspx?id=42 viagra online

2 Legit 2 quit

End of line

Compucore

VROOOOOOOOOMMMM!!!

To compute or not to compute that is the question at hand. Tis nobler to compile in C++ or in TASM.


 
 Page: of 1 Page
New New Comments | Post No Change | Locked Closed
Forums 
  General Discussion 
 Idea!!!